tirsdag 4. august 2009

Sommerferien 2009




Se på meg 'a - jeg har vært på tur i Trysilfjellet og kost meg masse! Der var det mange turmuligheter så vi gikk lange turer hver dag selv om det striregnet. Det aller beste med turene var at jeg fant så mange fugler der. Store fugler og små fugler. De små var det så mange av og mutter'n sa at jeg ikke skulle oppsøke dem, men de var utrolig festlige og søte, da. De fuglene som var mest spennende var likevel RYPENE! Og dem var det mange av, altså! En dag skremte jeg helt tilfeldig opp ei rype som flakset av gårde. Akkurat da røyk båndet mitt så jeg kunne springe av gårde, men jeg fant ut at det var smarterst å holde meg i nærheten av flokken min, og jeg har nå tross alt ikke sjans til å fly fjellet rundt etter de fuglene. Best å bli og bli stående og ikke minst å komme når mutter'n kaller på meg.
Jeg har jo vært i Trysilfjellet før, og vil veldig gjerne tilbake dit!
Sommeren har vært helmaks, med masse kos, masse god mat, masse trening og turer og ikke minst masse på besøk. Sånn vil jeg ha det hele tiden, for da blir jeg så rolig og fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar