mandag 1. juni 2009

Pinsen 2009







Mutter`n hadde sagt vi skulle til by`n idag. Oslo, altså. Masse folk og greier. 9 hunder startet fra Oslo S - vi skjønte fort hvem som var i vår flokk. Jeg styra litt i starten, men så skjønte jeg at alle disse folka ikke hadde noe med meg å gjøre, og da gikk alt mye bedre. Mutter`n passet godt på meg. Det var noen rare skapninger i Oslo. Noen småttiser som vagget hit og dit uten å flytte seg. Jeg skjønte ikke før vi kom til Stortinget at disse skapningene kunne FLY! JUHU - FUGLER! De var kule, da!

På Aker Brygge fikk jeg vann og is. Det smakte utrolig godt. Og alle hundene i flokken var greie med hverandre. På vei tilbake gikk vi en tur oppom Akershus festning - mange flotte steder i Oslo, altså. I starten var jeg litt usikker - bare LITT - men etterhvert ble jeg meg selv, fikk øra litt mer framover og vist fram hvor fin jeg var. Noen damer ville gjerne klappe på meg, men jeg lot som at jeg ikke så dem. Aldri godt å vite.

Søndag kom hun kule brunetten på besøk. Ulrikke, altså. Vi trakk folka våre ut i skogen igjen, og fant et nytt vann! Vann er bare såå herlig. Ulrikke er skikkelig modig! Hun hopper uti vannet gang etter gang! Imponerende. Tror hun ville ha med meg, men jeg synes det er best å prøve meg fram i mitt eget tempo. Og siden Chivas ikke bader utenom småpyttene (for å kjøle magen), er det best å ta hensyn til meg selv. Jeg leker med pinner og kongler i vannkanten, og et par ganger da jeg skulle strekke meg etter en kongle, plumpet jeg uti. Hehe - jeg KAN jo svømme, da.

En herlig helg, altså med masse vann og trening - jeg har storkost meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar