lørdag 23. mai 2009

Hurra for 17.mai! - en hundevennlig feiring av dagen











Jeg er lille snuppelure - og jeg har kost meg sååå på 17.mai. De andre hundene i nabolaget her har måttet være hjemme alene hele dagen, men "brutter`n" - Chivas - og jeg dro ned til Ulrikke - en supergrei labrador - og dro med folka ut i skogen.
Etter en lang tur kom vi til et vann. VANN! JUHU - det var kult! Ja, ikke det at jeg BADET, da - men vannet var kult å leke med. Jeg plasket og dukka hodet, drakk og gravde, og aktiviserte meg selv i flere timer. Og gjett - det var til og med fugler PÅÅ vannet! Stilig! Ulrikke hoppet uti og svømte etter endene, men Terje lurte henne tilbake med en kongle. Lettlurt - men kanskje smart likevel.

Det ble grillmat og champis på liten og stor (haha - champagnevann er også gøy å leke med!) - uansett, vi hadde det veldig koselig i mange timer der ute i skogen. Men det ser du sikkert av bildene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar